Sommige teams zijn na afgelopen zondag uitgevoetbald en hebben geen mogelijkheden meer om te scoren. Één van die teams is bijvoorbeeld Vorden 7. Zodoende zijn eventuele kanshebbers, Pelle Hoppen en Djoi Stevens, klaar en kunnen zij niet meer de topscorerstitel winnen.

Inmiddels hebben we met, Jurre Heij en Marée Oplaat, een gedeelde koploper in de topscorerslijst. Jurre was dit weekend afwezig, maar de redactie werd getipt door een gemist doelpunt van Jurre in de uitwedstrijd van Vorden 1 tegen DCS 1. Marée had met Vrouwen 1 een extra wedstrijd op dinsdag en had 2 wedstrijden deze week. Marée maakte hier volop gebruik van om 5 doelpunten aan haar saldo toe te voegen.

Zowel Vorden 2 als Vrouwen 1 hebben nog 2 wedstrijden om te spelen. Jurre zal hierin proberen om het verschil te maken en de topscorerstitel binnen te slepen. Marée zal echter proberen om hetzelfde aantal doelpunten in die laatste 2 wedstrijden te produceren als afgelopen week.

De ontknoping zal op zich wachten tot 2e Pinksterdag als beide teams nog in actie gaan komen.

Voor de volledige stand ga naar “Wedstrijdinfo” en klik op “Topscorer”