Komende zaterdag beginnen de eerste competitiewedstrijden van 2023 bij vv Vorden. Het belooft een drukke zaterdagmiddag te worden, want ook het koppeldarten vindt deze middag plaats.

Om 12.00 uur starten in de kantine 32 koppeldarters aan de strijd om het kampioenschap van Vorden. 32 koppeldarters betekent al 64 mensen in de kantine, dus vanaf 12.00 uur is het al gezellig druk. Daarnaast speelt om 12.00 uur de JO15-1 een oefenwedstrijd tegen Sp. Lochem JO15-1. De JO15-1 komt dit voorjaar, als 1e ploeg binnen vv Vorden, uit in de 6e divisie. Deze oefenwedstrijd gebruikt het team van Ruud van der Linden in de aanloop naar de start van de competitie. Om 15.00 uur is vervolgens de MO20 aan de beurt om hun seizoensstart van 2023 af te trappen. De meiden gaan proberen om AZSV/AD ’69 MO20 3 punten afhandig te maken.

Al met al genoeg reden om komende zaterdag even op het voetbalveld te komen. Is het niet om een paar mooie potten voetbal te zien, dan is het wel om al het darttalent uit Vorden aan te komen moedigen. Voor de inwendige mens zal ook worden gezorgd. Naast een drankje is er deze middag een maaltijd in de vorm van de “Today The Ark Eater”. Voor slechts 7.50 euro is dit schnitzelmenu met frites en salades een heerlijke maaltijd voor de zaterdagmiddag.

We zien jullie allemaal graag komende zaterdag op sportpark De Ark!