Komend weekend wordt het 90-jarig jubileum gevierd bij v.v. Vorden en vandaar dat alle geplande bekerwedstrijden van de v.v. Vorden-teams voor de 1e ronde in de poulefase zijn verplaatst. Het ‘bekergeweld’ begint daarom bij v.v. Vorden allemaal op dinsdag 3 september, woensdag 4 september en donderdag 5 september. Met de doordeweekse wedstrijden is het altijd een drukte van belang op het Sportpark en is het eveneens ‘passen en meten’ met de kleedkamers en velden. Wij willen dan ook aan iedereen vragen om hier rekening mee te houden en het schema van de velden en kleedkamers die voor deze avonden geldt aan te houden. Tenslotte heeft onze ‘buurman’ Sportclub Lochem problemen met haar grasvelden en vandaar dat drie ‘uitwedstrijden’ (1 senioren en 2 jeugd) in overleg gepland staan in Vorden op ons Sportpark. In de diverse schema’s blijft het als een uitwedstrijd staan, maar bij de accommodatie staat dan Sportpark ‘t Grote Veld vermeld.

De woensdagmiddagtraining van 4 september zal sowieso niet door gaan, aangezien alle JO11, JO10, JO9 en JO8 teams deze woensdagavond in actie komen. De eerste woensdagmiddagtraining zal dan ook op woensdag 11 september plaats vinden.Per elftal zal er volgende week in overleg met de trainers bekeken worden op welke avonden er wel of niet getraind gaat worden in verband met deze bekerwedstrijden. Hieronder is het schema terug te vinden in een excelsheet, inclusief de scheidsrechters en natuurlijk is het ook terug te vinden op voetbal.nl en op het wedstrijdschema van onze website.

Hier het volledige bekerprogramma voor de senioren en jeugd (per werkblad) in de poulefase (3 september t/m 22 september), inclusief scheidsrechters:

BekerWedstrijden_Poule