Het Sportpark is om door een ringetje te halen en alle voorbereidingen zijn getroffen om morgen het traditionele afscheidsweekend te houden met het ‘Wikee de Viking’ toernooi. De ‘Wikee-commissie’ heeft de afgelopen 2 weken alles in het werk gesteld om het Sportpark om te toveren tot een prachtige geheel en daarmee klaar te zijn voor het jaarlijkse spektakel aan het einde van het seizoen. Dit jaar staat er geen grote tent meer op de oefenhoek, maar is er een geheel nieuwe tent door de vereniging zelf aangeschaft en rondom de kantine geplaatst. Zodoende is er één geheel gemaakt van kantine, overkapping, terras en tent en zal er morgen weer door zo’n 400 man ouderwets feest worden gevierd. S’morgens is de jeugd aan de beurt en zal er door zo’n 175 jeugdspelers van 09.00 tot 12.00 in onderlinge wedstrijdjes een toernooi worden gespeeld. S’middags zijn de senioren aan de beurt en de Wikee-commissie heeft maar liefst 34 teams ingeschreven, zodat ongeveer 325 voetballers en voetbalsters gaan strijden om de Wikee-de-Viking Trofee! Wij wensen alle deelnemers heel veel succes en willen bij deze de Wikee-commissie alvast bedanken voor dit prachtige festijn.