Het blijft ongekend spannend in de Voetbalpool. Ondanks de verrassende uitslagen in speelronde 32, bleek de Top-5 in het algemeen klassement aan elkaar gewaagd en waren de onderlinge verschillen tussen hen minimaal. De komende 2 speelrondes zal moeten blijken wie winnaar wordt van deze editie van de Voetbalpool.

Speelronde 32 werd gewonnen door Marc van der Linden. Marc bleef nipt de man in vorm, Ties Wentink, voor. Ties scoort al enkele weken lekker en is op dit moment de koploper in periode 4. Die koppositie deelt Ties met de nummer 3 van deze week, Cees van Zuilen. Rik Limpers en de winnaar van speelronde 31, Herman Vrielink, completeren de Top-5.

In het algemeen klassement blijft de Top-4 ongewijzigd en wisselen Bas Schröer en Luuk Smit wederom van plaats. Aankomende woensdag is speelronde 33 en zondag alweer de laatste speelronde van dit seizoen in de Eredivisie. In speelronde 34 zijn alle wedstrijden als wedstrijd van de week aangemerkt en zijn er dus veel punten te verdienen. Ook zal nadien de punten van de extra voorspellingen worden toegekend. Die extra voorspellingen zullen doorslaggevend zijn wie op welke positie eindigt.