AH Grotenhuys Vorden heeft ons bestuur benaderd voor een lokale plaatjesactie.  Onze leden zullen in deze actie de sterren zijn waarvan echte plaatjes gemaakt worden. Dit is vergelijkbaar met de plaatjesactie in 2019, hetgeen een groot succes was.

De actie gaat lopen in februari, maart en april 2024. Deze plaatjes zullen tijdens de actie verkrijgbaar zijn bij AH Grotenhuys Vorden. Alle plaatjes van onze vereniging kunnen straks verzameld worden in een prachtig ontworpen clubalbum. Op het plaatje staat de foto, de naam en de teamnaam en/of de functie (trainer/leider) die het lid heeft. Uiteraard worden er speciaal voor deze actie foto’s gemaakt van u of uw kind(eren). Alle spelende leden, trainers en leiders komen in het boek. De foto’s en de andere gegevens worden uitsluitend gebruikt om de VV Vorden plaatjes te realiseren. (Voor een voorbeeld: zie hieronder, maar dan met geel-zwart shirt!)

De droom van veel VV Vorden leden wordt nu werkelijkheid! Plaatjes van jezelf en andere VV Vorden-leden zijn vanaf 12 februari 2024 verkrijgbaar bij AH Grotenhuys Vorden. Het bestuur ziet in deze actie een geweldige kans de vereniging extra te promoten en wil haar leden vanzelfsprekend deze kans niet onthouden.

Foto’s

Op zaterdag 2 en zondag 3 december zal een professionele fotograaf iedereen bij onze club komen fotograferen. Dit zal worden gepland rondom je eigen wedstrijd. Wanneer je met jouw team verwacht wordt, laten we zo spoedig mogelijk weten.

Toestemming in verband met AVG (privacy-wetgeving)

Er is overigens geen verplichting om deel te nemen aan deze plaatjesactie. Om van jouw foto zo’n fraai plaatje te maken voor deze actie hebben we wel toestemming van jou of van je ouders nodig om een aantal persoonlijke gegevens te mogen gebruiken. Zonder toestemming kan jouw plaatje niet gedrukt worden. En dat zou jammer zijn, dus laat deze kans niet voorbij gaan! Daarom vragen we je nu alvast hiervoor je toestemming te verlenen. Overigens worden al je gegevens na afloop van de actie verwijderd en heb je in de aanloop naar de spaaractie het recht om deze te laten verwijderen (als de plaatjes al gedrukt zijn, kan dit niet meer teruggedraaid worden). Wil je dit makkelijk online doen ga dan naar: https://myclubstore.nl/mcsdcm/consent/VVVorden en volg de instructies.

Het kost je maar 1 minuut tijd.

Voor degene die schriftelijk toestemming wil zullen we formulieren klaar leggen. Spelers onder 16 jaar hebben toestemming nodig van hun één van de ouders/verzorgers! En bij gescheiden ouders van beide ouders!