Nog niet alle posters zijn afgehaald. Daarom opnieuw aandacht hiervoor.

In de maanden maart en april had iedereen in Vorden het over de voetbalplaatjes van vv Vorden. In samenwerking met Albert Heijn Grotenhuys kon iedereen sparen voor een prachtig album voorzien van 491 plaatjes. Er werd druk gespaard en geruild om uiteindelijk alle albums vol te krijgen.

Als kers op de taart zijn alle 491 plaatjes afgedrukt op posterformaat (A3). Tijdens het jeugdkamp zijn al vele posters uitgereikt aan onze jongste jeugdleden. Ook hebben diverse leiders of trainers de posters van hun elftal reeds uitgereikt tijdens de seizoensafsluiting.
Leden die nog niet in het bezit zijn van hun poster kunnen deze vanaf maandag 24 juni ophalen bij de Bruna in Vorden. Let wel, onthoud wel even het nummer van je voetbalplaatje, zodat dit bij de Bruna geen onnodige wachtrijen geeft.