Wij willen u namens de commissie VVTT, het Stichtingsbestuur en het Bestuur van v.v. Vorden mede delen dat vanmiddag de verkoop is gestart van de vierkante meters kunstgrasveld. Deze actie is onderdeel van het Kunstgrasproject v.v. Vorden dat uiteindelijk in het voorjaar van 2021 een geheel nieuw kunstgrasveld en een pannaveld op dient te leveren op de plek waar nu het 3e veld ligt. Een half jaar lang zal onze vereniging in het teken staan van dit project en op een speciale kunstgrasproject-pagina van deze website kunt u alle benodigde en gewenste informatie vinden. Via een speciaal filmpje introduceren wij dit project binnen onze vereniging, dus klik snel op deze site (of op onderstaande afbeelding) en krijg te horen en te zien wat er aan de hand is bij onze club!