Het eerste vrouwenteam van v.v. Vorden speelt dit seizoen niet alleen voor het kampioenschap (staan bovenaan in de competitie met Broekland VR1 als belangrijkste concurrent), maar heeft ook in de Achterhoek Cup zich flink laten gelden. Vanavond speelt het  namelijk de halve finale tegen AZSV VR1, nadat het in de kwartfinale 2e klasser FC Bergh VR1 heeft uitgeschakeld en in de poulefase de eerste plaats heeft bereikt. De halve finale wordt vanavond om 20.15 uur afgewerkt op het terrein van vv VIOD in Doetinchem en tegenstander AZSV VR1 staat als koploper in haar 1e klas als favoriet vermeld voor de eindzege van deze jaargang van de Achterhoek Cup. Maar de geel-zwarten zullen er in ieder geval zolang mogelijk een wedstrijd van willen maken en hebben door de resultaten dit seizoen in de competitie en de goede wedstrijd tegen FC Bergh VR1 genoeg zelfvertrouwen om er een spannende strijd van te maken. Kom vanavond dus de meiden van de trainers Erik Oldenhave en Mikkie Steenbreker aanmoedigen en ondersteunen en maak er een fraaie geel-zwarte happening van. Veel succes en plezier gewenst!