De KNVB heeft naar aanleiding van de verminderde maatregelen besloten om vanaf komend weekend de diverse competities weer op te starten. Dit houdt in dat voor alle jeugdelftallen komende zaterdag de eerste speeldag van de voorjaarscompetitie op het programma staat. Komende zondag komen de lagere elftallen bij de senioren reeds aan de beurt en Vorden 1 speelt een oefenwedstrijd tegen Grol. Volgende week zondag gaat ook de A-Categorie beginnen en dat houdt in dat Vorden 2 uit speelt tegen Bon. Boys 3 en Vorden 1 uit speelt tegen Spero 1. De KNVB heeft wel besloten om het bekertoernooi te schrappen en dit seizoen niet af te maken en dit houdt in dat Vorden 2 haar wedstrijd tegen PH 3 niet door ziet gaan en het succesvolle bekerseizoen abrupt ziet eindigen. Kijk op de website bij programma voor het gehele speelschema van alle teams bij v.v. Vorden voor de komende 2 weken.