Afgelopen ledenvergadering, eind november 2023,  zijn Ilse Oldenhave en Rob Oplaat afgetreden als respectievelijk bestuurslid horeca en bestuurslid voetbalzaken. Ilse heeft in haar tweede bestuurstermijn van 2020-2023 de lastige taak gehad om de horeca van onze vereniging door de Corona periode te loodsen. Dat heeft ze met enorme passie en inzet gedaan. Gelukkig kunnen we stellen dat de gezelligheid en ondersteuning op horeca vlak altijd is gebleven en dat onze leden, bezoekers en overige gasten volop genieten van de activiteiten en De Ark. Nogmaals dank Ilse! Rob is al heel lang actief binnen onze vereniging en is ook afgelopen november na een bestuursperiode van 3 jaren afgezwaaid als bestuurslid voetbalzaken. Hij is vele jaren als trainer en scheidsrechter actief geweest, bij de senioren – junioren – meiden – vrouwen. Naast zijn bestuurstaak voetbalzaken heeft Rob een belangrijk rol gespeeld in het wekelijks indelen van kleedkamers, velden, tijden en scheidsrechters: het Wedstrijdsecretariaat bij de jeugd. Nogmaals dank, Rob!

HORECA
Als bestuur hebben wij in Marleyn Dijkman een coördinator voor de horeca gevonden. Dit betekent dat zijn de horecacommissie voorzit. Marleyn zal niet toetreden met het bestuur, maar door de korte lijntjes en intensieve contacten met onze penningmeester Kees en bestuurslid accommodatie Wilbert, zullen de beleidsmatige en bestuurlijke afspraken prima opgevolgd kunnen worden.
Marleyn over Marleyn:
Per 1 januari 2024 ga ik de horecataken overnemen van Ilse Oldenhave. Ik ben Marleyn Dijkman en ben regelmatig op het voetbalveld te vinden. Samen met Alexander heb ik twee kinderen. Onze dochter Saar voetbalt inmiddels drie jaar bij VV Vorden en speelt nu in de JO11-2. Aan dit team geef ik 1x in de drie weken training samen met nog een aantal enthousiaste ouders. Sinds dit seizoen is ook ons zoontje Willem gestart met voetballen, hij speelt in de JO8-1. Toen Saar begon met voetballen heb ik mij aangesloten bij de schoonmaakploeg op de maandagavond. Daar ben ik inmiddels mee gestopt. Afgelopen jaar heb ik, samen met Eva, Kim en Renske, de Avondvierdaagse weer nieuwe leven in geblazen vanuit VV Vorden. Wij zorgen ook in 2024 weer voor een mooie editie en hopen uiteraard op veel aanmeldingen. Voor alle zaken rondom evenementen, kantinegebruik etc. kun je vanaf 1 januari dus bij mij terecht. Uiteraard doe ik dit samen met de kantinecommissie en de vele vrijwilligers.
Wij wensen Marleyn vele mooie (horeca) momenten en veel plezier toe.
VOETBALZAKEN & WEDSTRIJDSECRETARIAAT & INDELING SCHEIDSRECHTERS
Als bestuur hebben wij in Annemiek Breukelaar een nieuwe jeugdwedstrijdsecretaris gevonden. Daarnaast hebben wij Thom Lenselink bereid gevonden om de indeling van de scheidsrechters op zich te nemen. Beiden zullen korte lijntjes houden met onze jeugdvoorzitter Jeroen en bestuurslid voetbalzaken Udo. Het wedstrijdsecretariaat senioren blijft in handen van Dick Zelle, waar Annemiek en Thom ook afstemming mee zullen houden. Udo beklede de rol van bestuurslid algemene zaken, waaronder kleding. Voor kleding vragen ben je bij Udo nog steeds aan het goede adres.
Annemieke over Annemieke:
“Jullie kennen mij vast nog wel van voorgaande jaren als meidencoördinator. Daar ben ik vorig jaar mee gestopt, maar heb nu het stokje overgenomen van Rob als jeugdwedstrijdsecretaris. Zo hoop ik nog een mooie bijdrage te kunnen leveren voor de club en het speelplezier van alle jeugd van VV Vorden. Dus willen jullie weten of er ruimte is om een oefenwedstrijd te spelen of heb je andere vragen rond de planning van wedstrijden, neem dan gerust contact met me op!”
Thom over Thom:
“Hoi Allemaal! Mijn naam is Thom Lenselink en ik ben 23 jaar. Mijn hele woon ik al in Vorden, maar sinds kort woon ik samen in Epse. Vanaf de F’jes speel ik bij v.v. Vorden en sinds de D’tjes (J-013) jeugdscheidstrechter op de zaterdag. Normaliter keeper van het 6de elftal, alleen sinds september herstellende van een gescheurde voorste kruisband.
Ik ben opgeleid als Sportmarketeer en nu werkzaam bij Sportunity in Apeldoorn als data marketeer. Door mijn werk ben ik vaak dichtbij verschillende sportevenementen over de hele wereld. Mijn persoonlijke ambitie is om de sportwereld te laten innoveren en met de tijd mee te laten gaan. Mijn passie is dan ook om mijzelf altijd te verdiepen in de sportwereld en constant meer over te leren.
In mijn vrije tijd ben ik dan ook graag aan het sporten; mijn hobby’s zijn voetbal, wielrennen en triatlon. Naast scheidsrechter neem ik vanaf de winterstop de taken van Rob Oplaat als scheidsrechter coördinator bij v.v. Vorden over. Ik hoop dit met veel plezier te kunnen gaan doen, en dat we er samen voor kunnen gaan zorgen dat er elke week weer een scheidsrechter aanwezig is voor alle wedstrijden. Op naar een mooie tweede seizoenshelft!”
Wij wensen Annemiek en Thom vele mooie (regel) momenten en veel plezier toe.
Als gevolg van deze vrijwilligers carrousel gaan wij als bestuur met zeven leden door. We danken iedereen voor de inzet en roep iedereen op de nieuwe vrijwilligers warm te verwelkomen en te steunen in hun rol.
Namens het bestuur van v.v. Vorden,
Dirk Jan Wesselink – voorzitter