In de voorbije weken hebben wij als vereniging menig vacature op kunnen vullen en zij wij zeer content met de vele vrijwilligers als trainer/coach, leider, TJC, Seniorencommissie, Scheidsrechter, Kantinecommissie, Schoonmaakgroep, Sponsorcommissie, Veldenploeg, Dinsdagploeg, Zaterdagdienst en diverse overige commissies. Op dit moment hebben wij nog 3 acute vacatures ‘open’ staan en zijn dus per direct op zoek naar een trainer/coach voor het 3e elftal, een veldbeheerder/lijnentrekker voor de vrijdagmiddag, een materialen/kledingbeheerder en jeugdwedstrijdsecretaris.

Veldbeheer/Lijnentrekker

Vrijwilliger die op de vrijdagochtend of middag twee uurtjes onze vaste belijner Jan Wentink te helpen met het speelklaar maken van de velden. Werkzaamheden zijn het trekken van de lijnen, doelnetten goed hangen en de cornervlaggen plaatsen. Het betreft de periode van september t/m begin december en vanaf eind februari t/m eind mei.

Heb je belangstelling of wil je meer weten neem dan contact op met Johan Verstege 06-82791030.

Materiaal-Kledingbeheerder

Bij v.v. Vorden geven wij aan het begin van het seizoen per elftal ballen, pionnen, petjes, hesjes, bidonnen en kleding voor gebruik uit aan de diverse trainers en leiders. Deze coördinatie (uitgifte, registratie, beheer) valt onder de functie Materiaal-Kledingbeheerder. Hij/Zij is tevens verantwoordelijk voor het innemen van de kleding en materialen aan het einde van het seizoen. Tevens wordt in overleg met hem/haar door de sponsorcommissie bepaald welk team nieuwe shirts en reclamebedrukking dient te krijgen. Vanuit het bestuur zijn Joris (sponsoring) en Wilbert (Accommodatie) de aanspreekpunten. Bij beide heren is dan ook informatie op te vragen of kun je een gesprek aan gaan wanneer hier interesse voor is.

Trainer/Coach 3e elftal

Het 3e elftal speelt in de 5e klas KNVB en traint 1x per week op donderdagavond van 20.00 uur tot 21.30 uur. Het 3 elftal speelt bij v.v. Vorden tussen de prestatie (1e en 2e elftal met ieders 17 spelers) en recreatieteams (4,5,6) in, en bestaat uit 15 fanatieke, gedreven (oud)-selectiespelers. Als trainer/coach van dit elftal ben je verantwoordelijk voor de training op donderdagavond en de coaching voor en tijdens de wedstrijd op zondagmorgen. Heb je interesse neem dan contact op met de seniorencommissie in de persoon van Marc van der Linden (06-52758560).

Jeugd-Wedstrijdsecretaris (m/v)

Als wedstrijdsecretaris ben je verantwoordelijk voor het voorbereiden, beheren en herplannen (op verzoek) van het wekelijkse wedstrijdschema van alle 21 jeugdteams. Je bent onderdeel van de (Technische)Jeugdcommissie en hebt vanuit je functie ondersteuning van de jeugdvoorzitter en de vijf jeugdcoördinatoren. De KNVB is verantwoordelijk voor de planning, maar via het geautomatiseerde systeem ‘Sportlink’ dien je als wedstrijdsecretaris wekelijks de daadwerkelijke datum en tijd definitief te maken. Als wedstrijdsecretaris ben je tevens verantwoordelijk voor enkele voetbalevenementen in de loop van het seizoen, zoals zaalvoetbal en de  ‘Jingle-Bells’. Jeroen Oonk heeft aangegeven met deze functie te moeten stoppen en gelukkig kunnen wij op dit moment een beroep doen op onze ‘oud’ Wedstrijdsecretaris Gerben Smid, maar het betreft wel een tijdelijke oplossing en zien dus deze vacature graag definitief ingevuld worden. Heb je interesse bel, mail of spreek dan één van beide heren aan of neem contact op met Martin Leegstra, onze jeugdvoorzitter.