We zijn intern bij v.v. Vorden al zo’n vier maand bezig met de organisatie voor het nieuwe seizoen, waarbij vooral voldoende trainers, grensrechters en scheidsrechters rondom de voetbalorganisatie gezocht worden. Op dit moment hebben wij nog vacatures voor juniorentrainer bij de JO17-1 en de JO17-2, een damestrainer bij  VR2 en een assistent-scheidsrechter (grensrechter) voor het 1e elftal open staan. Daarnaast kunnen wij ook zeker een aantal facilitaire- en horeca medewerkers gebruiken om eens in de zoveel weken schoon te maken of bardienst te draaien en de huidige groep te vergroten.

Juniorentrainer JO17-1

Ben jij een enthousiaste voetballiefhebber die er plezier aan beleefd om het spel over te brengen op spelers van 15-16 jaar en heb jij ervaring en/of affiniteit met leiding geven/les geven/voor een groep staan, dan denk goed na over onderstaande oproep. De TJC van v.v. Vorden zoekt namelijk voor de JO17-1 (1e klas) voor de maandag- en woensdagavond (2e shift) een juniorentrainer, die dus naast de twee trainingen per week ook de groep begeleidt en coacht op zaterdagmiddag in de 1e klas. Bij v.v. Vorden ligt de nadruk bij de junioren op het uitbouwen, verbeteren en trainen van de technische vaardigheden en zullen de trainingen veelal gericht zijn op de moment van balbezit. De JO17-1 wordt net als de JO19-1, JO15-1 en JO13-1 gezien als A-categorie, waarbij naast het plezier ook de prestatie en het steeds betere willen worden belangrijke elementen zijn. Je wordt als juniorentrainer begeleid en ondersteund vanuit de TJC door de A-B coördinator Dennis Wentink en tevens door bestuurslid voetbalzaken Rob Oplaat. De JO17-1 bestaat het seizoen 2022-2023 uit 14 spelers en speelt net als afgelopen seizoen in de 1e klas.

Wat verwachten wij:
– Ervaring of interesse met of in het trainen van jeugd
– Beschikt over goede communicatie vaardigheden
– Individuele ontwikkeling van spelers kan combineren met het ontwikkelen van het team
– Betrokkenheid toont bij de vereniging als geheel

Werkzaamheden:
– Verzorgen van twee trainingen per week
– Coachen van de wedstrijden op de zaterdagen
– Proactief overleg met de TJC over de voortgang en ontwikkeling van de spelers
– Proactief overleg met de trainers van de JO-16, JO19-1 en TSC over de voortgang en ontwikkeling van de spelers

Wat bieden wij:
– De mogelijkheid om jezelf als trainer verder te ontwikkelen.
– Uitstekende trainingsfaciliteiten
– Een passende ambitieuze en prettige voetbalomgeving

Juniorentrainer JO17-2

Ben jij een enthousiaste voetballiefhebber die er plezier aan beleefd om het spel over te brengen op spelers van 15-16 jaar en heb jij ervaring en/of affiniteit met leiding geven/les geven/voor een groep staan, dan denk goed na over onderstaande oproep. De TJC van v.v. Vorden zoekt namelijk voor de JO17-2 (3e klas) voor de maandag- en woensdagavond (2e shift) een juniorentrainer, die dus naast de twee trainingen per week ook de groep begeleidt en coacht op zaterdagmiddag in de 3e klas. Bij v.v. Vorden ligt de nadruk bij de junioren op het uitbouwen, verbeteren en trainen van de technische vaardigheden en zullen de trainingen veelal gericht zijn op de moment van balbezit. De JO17-2 wordt net als de JO19-2, JO15-2 en JO15-3 gezien als B-categorie, waarbij vooral het plezier benadrukt dient te worden, maar zeker met voetballende en op balbezit gerelateerde oefeningen het voetbalspel verbeterd en beheerst dient te worden. Je wordt als juniorentrainer begeleidt en ondersteund vanuit de TJC door de A-B coördinator Dennis Wentink en tevens door bestuurslid voetbalzaken Rob Oplaat. De JO17-2 bestaat het seizoen 2022-2023 uit 14 spelers en begint net als afgelopen seizoen in de 4e klas.

Damestrainer VR2

De voetbalvereniging Vorden start in het seizoen 2022-2023 met 2 dames seniorenelftallen. Voor de 2e groep dames zoeken wij een trainer die 2x in de week deze groep van 18 dames het voetbalspel wil bij brengen en verbeteren. Heb je een link met voetbal, met deze voetballende dames of met de vereniging in het algemeen en lijkt het je leuk om je op deze wijze in te zetten voor de vereniging, meld je dan aan bij Rob Oplaat (voetbalzaken@vvvorden.nl).

Grensrechter Vorden 1

Ben jij betrokken bij het 1e elftal, vindt je het leuk om deel uit te maken van de staf rondom het 1e elftal en heb jij affiniteit met het voetbalspel en haar regels? Reageer dan op onderstaande oproep voor grensrechter (oftewel assistent scheidsrechter) bij het 1e elftal. Je begeleidt iedere zondagmiddag en tijdens andere oefen- en/of bekerwedstrijden de aangewezen KNVB-scheidsrechter als assistent-scheidsrechter en bent in deze rol altijd aangewezen aan de achterhoede van het 1e elftal van v.v. Vorden. Lijkt het je leuk om je op deze wijze in te zetten als vrijwilliger binnen de club en zodoende betrokken te zijn (te blijven) bij het 1e elftal, meld je dan aan of stuur een mail naar voetbalzaken@vvvorden.nl

Schoonmaak- en/of Horecamedewerkers

Op maandagavond wordt altijd door een groep van 3 á 4 vrijwilligers de kantine, de keuken, de hal, de toiletten en de bestuurs- en commissiekamer schoon gemaakt. De gehele groep willen wij graag uit zo’n 15 mensen laten bestaan, zodat je als groepje 1 keer in de 4 á 5 weken aan de beurt bent. Wil jij je als ouder of verzorger van je voetballende kind graag inzetten voor de club en als vrijwilliger op deze wijze een steentje bijdragen aan de verenigingen, meld je dan aan bij Wilbert de Leeuw (accommodatie@vvvorden.nl) of rechtstreeks bij Henriëtte Gombert-vd Logt (06-55125133)