Vacature trainer v.v. Vorden dames 2 (zondag)

Passie voor dames voetbal en enthousiast voor deze geweldige dorpsclub v.v. Vorden. Je bezit het geduld en de kennis om bij deze gedreven en hechte vereniging de trainer van ons dames 2 elftal te zijn. Je krijgt er veel aandacht van de meiden en plezier voor terug. Afgelopen jaar is het merendeel van dit team voor het eerst seniorenvoetbal gaan spelen. Deze groep van speelsters in de leeftijd van 18 tot en met 21 jaar met een aantal routiniers is fanatiek op de training en in het veld op zondag ochtend.De speelsters genieten van je trainingen en laten door jouw begeleiding en motivatie zien extra stappen te kunnen zetten. Je bent didactisch sterk en hebt een goed gevoel voor humor. Je hebt al enige ervaring als trainer en wil graag verder in dit vak. Je komt uit de buurt van Vorden.

Jouw taken

• Verzorging van twee trainingen per week op de dinsdag- en donderdagavond

. Coachen van het team op de wedstrijddagen

• Actieve deelname aan activiteiten

Profiel

• Je houdt van het spelletje en wil graag voor de groep staan

• Betrouwbaar, open en eerlijk

• Communicatief vaardig

• Je hebt een positieve en enthousiaste manier van trainen en coachen

• Bewust van een voorbeeldrol

• Ervaring met vrouwenvoetbal is een pre

Wat mag je van ons verwachten?

• Gedreven en gemotiveerde staf en speelsters

• Vele volgers op Instagram – vvvordendames2

• Goede trainingsfaciliteiten en -materialen (kunstgras en gewoon gras)

• Een passende vrijwilligersvergoeding

• Gezellige en toegankelijke sfeer

Wij bieden de mogelijkheden om je verder te ontwikkelen. Presteren is belangrijk, maar plezier is minstens zo belangrijk! Heb je interesse en kom je graag met ons in gesprek. Stuur dan een korte motivatie en CV naar: voorzitter@vvvorden.nl

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Dirk Jan Wesselink, tel. +31 6 13 88 57 92.