Passie voor dames voetbal en enthousiast voor deze geweldige dorpsclub v.v. Vorden. Je bezit de nodige dosis flair om bij deze gedreven en hechte vereniging hoofdtrainer van ons dames 1 elftal te zijn. Afgelopen twee jaren is dit team bovenin de 4e klasse zondag geëindigd en heeft de halve finale van de Achterhoek Cup gespeeld. Er zit de nodige potentie in deze jonge groep.
Met een duidelijke voetbalvisie heb je de communicatieve gave speelsters en staf hierin mee te nemen. De speelsters genieten van je trainingen en laten door jouw begeleiding en motivatie zien extra stappen te kunnen zetten. Je bent tactisch sterk. Je hebt al enige ervaring als trainer en wil graag verder in dit vak. Je komt uit de buurt van Vorden.

Jouw taken:

• Verzorging van twee trainingen per week op de dinsdag- en donderdagavond
• Coachen van het team op de wedstrijddagen
• Goede samenwerking met de staf, dames 2 en MO20

Profiel

• Je beschikt over de nodige ervaring en (eventuele) diploma’s
• Betrouwbaar, open en eerlijk
• Communicatief vaardig
• Je bent ambitieus, gedreven en gedisciplineerd
• Je hebt een positieve en enthousiaste manier van trainen en coachen
• Bewust van een voorbeeldrol
• ⁠Neemt initiatief in leiderschap

Wat mag je van ons verwachten?

• Gedreven en gemotiveerde staf en speelsters
• Goede trainingsfaciliteiten en -materialen (kunstgras en gewoon gras)
• Ondersteuning op gebied van video analyse
• Een passende financiële vergoeding / tegemoetkoming in opleiding
• Gezellige en toegankelijke sfeer

Wij bieden de mogelijkheden om je verder te ontwikkelen. Presteren is belangrijk, maar plezier is minstens zo belangrijk! Heb je interesse en kom je graag met ons in gesprek? Stuur dan een korte motivatie en CV naar: voorzitter@vvvorden.nl

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Dirk Jan Wesselink, tel. +31 6 13 88 57 92.