Bestuurslid Accommodatie

Als Bestuurslid Accommodatie ben je primair verantwoordelijk het handhaven en waar mogelijk verbeteren van de kwaliteit van de velden en de accommodatie. Je wordt hierbij gesteund door diverse commissies (“ploegen”) die direct onder je verantwoordelijk vallen.

Het zorg dragen en het speelklaar maken (en houden) van voetbal- en trainingsvelden is een belangrijke taak. Daarnaast hou je je bezig met een onderhoudsplan (korte- en lange termijn) voor zowel groot als klein onderhoud van de accommodatie.

Vanuit het bestuur ben je de schakel met beheerder van de accommodatie, Stichting Beheer Sport, en heb je tevens periodiek overleg met de bestuursleden van de stichting.

Minimaal één keer per maand heb je formeel overleg met je medebestuursleden van V.V. Vorden.

Voor meer informatie of een afspraak kun je contact opnemen met Marc van der Linden (voorzitter@vv.vorden.nl; 06-52 75 85 60) of Oscar Rondeel (secretariaat@vv.vorden.nl; 06-51 38 46 71).