Jammer voor Giesbeek én tegelijkertijd zo mooi voor Klaas en v.v. Vorden dat hij de hoofdtrainer van vv Vorden zal zijn vanaf 1 augustus 2023. Na het aangekondigde vertrek na het huidige seizoen van de huidige hoofdtrainer bij v.v. Vorden Wouter Schouten mocht de kersverse voorzitter Dirk Jan met Udo op zoek naar de nieuwe hoofdtrainer.

We zijn dan ook erg blij Klaas Vermeulen te hebben gecontracteerd. Klaas is een gedreven trainer die ambitie heeft om hogerop te gaan. De jarenlange innovatie bij vv Vorden en het huidige niveau van het voetbal maken dit tot die mooie club waar Klaas maar al te graag wil laten zien waartoe hij met de selectie en staf in staat is. Hij gaat veel bekende gezichten tegenkomen. Klaas is samenwonend met Marije en hebben samen dochtertje Soof. Marije heeft zelf hoger gevoetbald dan Klaas in de tijd bij FC Gelre. De (voetbal)ondersteuning is er volop voor Klaas. Klaas heeft zelf al op jonge leeftijd (16) het eerste van PAX gehaald en daar tot zijn 30-ste gespeeld, toen hij moest stoppen als gevolg van een zware blessure.

Klaas: “De vereniging V.V. Vorden ken ik goed. Regelmatig heb ik in het verleden als voetballer van V. en AV. Pax tegen jullie club gespeeld. Dit waren prachtige mooie derby’s in de klasse 3C. Deze klasse had toen de benaming van koningsklasse. De derby’s tegen Vorden zijn mij altijd bijgebleven. Jullie hadden toen een sterk team met o.a. Dennis Wentink, Rob Enzerink, Rene Nijenhuis en Erik Oldenhave. Van het huidige elftal ken ik een aantal jongens op afstand.” Klaas is een energieke en positieve trainer die veel waarde hecht aan het groepsproces. Presteren, binding, plezier en ontwikkeling (opleiden) zijn voor hem belangrijke kernwaarden. Het goed samenwerken met een 2de elftal en de JO19-1 vindt hij belangrijk. Hij is een trainer die aan de lange termijn werkt en denkt. De clubcultuur en mentaliteit van vv Vorden zijn vergelijkbaar met de clubs die Klaas heeft getraind. Hij is 6 jaren trainer van de A1 en 1 jaar van het 2e van PAX, 2 jaren bij HC’03 en de laatste 3 jaren bij GSV’38.

Klaas is dag in dag uit met talent bezig met zijn “Scouting Talent”. Scouting Talent is een technisch recruitmentbureau op midden- en hoger kader niveau

Met deze skills en voetbalervaring zien wie in Klaas de ideale kandidaat Vorden 1 bovenin de 2e klasse te laten draaien.

Namens het voltallige bestuur van vv Vorden,

Udo en Dirk Jan