Namens het bestuur van v.v. Vorden wensen wij bij deze al onze leden, donateurs, club-van-50 leden, vrijwilligers, sponsoren, supporters en overige betrokkenen bij onze geel-zwarte club een gezond, gelukkig en sportief 2021 toe. Wij hopen dat er dit jaar wellicht ook een vierde woord aan toegevoegd kan worden en dat is dat wij u ook wensen dat het weer een ‘normaal’ jaar mag gaan worden. Wij zijn het afgelopen jaar met z’n allen natuurlijk flink op de proef gesteld en weten allemaal dat dit ook allemaal noodzakelijk is,  maar het gemis van onze grootste hobby en het niet meer kunnen verenigen en ontmoeten op ons Sportpark, hakt er flink in. Er gloort echter licht in de tunnel en laten wij hopen dat wij met z’n allen, ook het sport- en voetbalwereldje’, in de loop van 2021 stappen kunnen maken om weer richting ‘normaal functioneren’ te werken. Voor onze club zal 2021 in ieder geval een bijzonder jaar worden, want op de planning staat de aanleg van het kunstgras- en pannaveld op 1 februari as. Wat zou het mooi zijn dat wanneer dit kunstgrasveld in april gereed is, er wellicht ook weer gevoetbald mag worden ….

Wij hadden u op deze plek ook graag hadden willen uitnodigen voor de nieuwjaarsreceptie, die traditioneel op de 2e zondag van januari wordt gehouden, maar deze gaat om de begrijpelijke redenen van de ‘Corona-maatregelen’ natuurlijk niet door. De betreffende jubilerende leden zullen op een andere gepaste wijze nog wel in het zonnetje gezet worden en de bijbehorende onderscheiding ontvangen. In de komende week/weken beginnen onze jeugdelftallen weer met trainen en de senioren zullen vanaf maandag 11 januari met tweetallen weer mogen starten. Dat is op dit moment voor ons als vereniging de enigste activiteit die wij aan kunnen bieden. Wij wensen desondanks al onze jeugd- en seniorenleden in ieder geval weer veel plezier en succes dit jaar en hopelijk krijgen wij snel bericht dat er weer meer activiteit toegestaan is. Nogmaals een heel gezond, gelukkig, sportief en ….. normaal 2021 toegewenst en tot horens of zien!

Bestuur v.v. Vorden

Marc – Kees – Oscar – Rob – Martin – Udo – Wilbert – Ilse – Joris