Kom zaterdag tussen 11.00 en 12.30 uur naar ons clubhuis en ‘Help de Club de Lente door’! Kom met je auto naar het hek van de hoofdingang, kies je borrelpakket (1, Bier, 2.Wijn en/of 3.Fris) ,betaal contactloos en rij door langs het clubhuis. Doe hier de kofferbak open en geef aan welk pakket je hebt gekozen en betaald en ….. houdt hierbij altijd 1,5 meter afstand! Het pakket wordt in je auto gezet en je kunt daarna doorrijden langs de oefenhoek om via het grote hek bij de tribune weer het Sportpark af te rijden. Deze kofferbakverkoop wordt volgens de afgesproken maatregelen rondom de corona-crisis gehouden, dus met 1,5 meter afstand, het schoonmaken van het pinapparaat, ‘social distance’ en het regelmatig handen wassen van de kantinemedewerkers (3). De kantinecommissie heeft afgelopen week alle pakketten al samengesteld en zodoende is v.v. Vorden klaar voor de eerste ‘v.v. Vorden Drive-Inn’!