Direct na de winterstop is er bij v.v. Vorden weer een nieuw Mini F-team gestart. Dit zijn 6-7 jarige jongens en meisjes die bij v.v. Vorden zijn begonnen met trainen op de woensdagmiddag en uiteindelijk met elkaar een team gaan vormen om met vier á vijf andere verenigingen in de buurt een aantal onderlinge wedstrijden te gaan spelen. De wedstrijden worden op een kwart veld met extra kleine doeltjes in een 4×4 vorm gespeeld, zonder keeper. Bij v.v. Vorden, evenals 90% van de vereniging in de afdeling Oost, starten de pupillen met de JO8 (vroegere F-pupillen) als competitie-team, maar om de jeugdige beginnelingen toch alvast te laten wennen aan het voetbalspel op een echt veld is er in 2009 door de toenmalige jeugdcommissie samen met enkele andere vereniging een zogenaamde Mini F competitie opgezet. Na 15 jaar is dit initiatief, ondanks alle veranderingen en gewijzigde spelvormen, nog steeds actueel en zorgt het ervoor dat er samen met o.a. Keyenburgse Boys, AZC en Warnsveldse Boys ieder seizoen een aantal zaterdagen onderlinge 4×4 wedstrijden worden gespeeld. Onder het kopje teams, kun je op deze website het Mini F team van v.v. Vorden voor het seizoen 2023-2024 terug vinden, inclusief foto en namen. Het team traint natuurlijk op woensdagmiddag onder leiding van Han Piels met zijn assistenten en is na de winterstop ook op maandagavond begonnen met een extra teamtraining onder leiding van Dion Kruip en Luuk Damkot.

Volgende week zaterdag (11 mei) wordt er wederom een onderling toernooi georganiseerd en is het Mini F-team te bewonderen op ons eigen Europlanit Buitensportpark. Hieronder enkele prachtige foto’s van het team tijdens één van de ontmoetingen in het voorjaar van 2024.