De Rabobank-Clubactie is deze week beëindigd en nadat alle stemmen waren geteld, werd bekend gemaakt dat de voetbalvereniging Vorden een zeer fraai bedrag van 2.369,– euro krijgt over gemaakt. Uit meer dan 700 inzendingen in de regio Noord-Oost Achterhoek (van Zutphen tot Winterswijk) heeft alleen AZSV (voetbalclub uit Aalten) meer stemmen binnen gehaald en heeft v.v. Vorden dus een zeer fraaie 2e plaats behaald. Wij willen bij deze dan ook allereerst de Rabobank van harte bedanken voor deze ondersteuning, maar natuurlijk ook alle stemmers en deelnemers die ons Project hebben gesteund! Sowieso moeten we concluderen dat de gemeenschap Vorden enorm goed heeft mee gedaan met deze actie, want ook de IJsvereniging, het Zwembad, Oud Vorden, de Harmonie, DASH en de Stichting BSV hebben bedragen boven de 1000 euro uitgekeerd gekregen. Het project ‘Kunstgrasveld’ v.v. Vorden krijgt dus een fraai bedrag bij geschreven, aangezien de voetbalvereniging dit project ook had ingediend bij de Rabo Clubactie. Nogmaals iedereen hartstikke bedankt!