Dit jaar is er uiteraard weer een vrijwilligersdag georganiseerd, immers de vereniging kan niet bestaan zonder haar vrijwilligers. Op zaterdag 29 juni staat deze dag gepland. Omdat in deze periode de keuken en de kantine worden gerenoveerd hebben wij onze hoofdsponsor bereid gevonden om het terrein bij de fabriek ter beschikking te stellen en tevens een korte bedrijfspresentatie te verzorgen.

Onder het genot van een hapje en drankje kunnen we vervolgens gezellig bijpraten over het afgelopen, en zeker ook een bewogen seizoen. Het is overigens niet verplicht om slechts over voetbal te praten!

Kom je ook? Graag even een kort bericht naar secretariaat@vvvorden.nl of een belletje naar 06-51384671 (Oscar Rondeel)

(Elke vrijwilliger krijg in week 24 nog een persoonlijke uitnodiging per mail/brief, mocht je deze niet ontvangen hebben dan graag ook even een melding aan bovengenoemd mailadres.)