Speelronde 20 kende twee wedstrijden van de week en een Super Sunday. Nadat alle 9 wedstrijden waren gespeeld bleek Twan Eggink met afstand de beste deze speelronde. Op gepaste afstand volgden de weekwinnaar van vorige speelronde, Arjan Wagenvoort, die samen met Luuk Smit en Stijn Wentink de tweede plaats deelde. Nummer 5 deze week was Sven Hendriks.

Arjan en Sven deden daarmee goede zaken in het algemeen klassement. Arjan steeg naar plaats 2 en naderde koploper Bas van der Veen tot op 2 punten. Sven steeg door zijn goede weekscore naar plaats 3. Met Michiel Balvert op plaats 4 staan 3 spelers uit Vorden 4 in de Top 5. Trainer Jeroen Tijssen, zelf op plaats 8, kan daarmee wellicht concluderen dat het met de theoretische voetbalkennis van zijn spelers wel goed zit.