De laatste loodjes wegen vaak het zwaarst en dat is ook bij het project ‘Omheining Hoofdveld’ het geval. De tegels zijn gelegd, de palen geplaatst en het leunhekwerk in elkaar gezet. Ook is er al een begin gemaakt met de rails voor de reclameborden, maar juist dat klusje dient aanstaande zaterdag nog met een groot aantal vrijwilligers afgemaakt te worden. Wij vragen dan ook om aanstaande zaterdag, 10 september, nog één keer de handen uit de mouwen te steken, nog één keer ondersteuning te bieden aan het fraaie project en nog één keer gezamenlijk de schouders eronder te zetten om dit project tot een mooi einde te brengen. Jammer genoeg kan er zondag nog niet op het hoofdveld gespeeld worden vanwege de schade aan de grasmat door engerlingen en kraaien, maar vanaf zondag is het hoofdveld in ieder geval wel speelklaar wat betreft de omheining, inclusief de reclameborden. Het zou mooi zijn als er van ieder seniorenteam twee spelers zich op geven voor aanstaande zaterdag, maar ook leiders, trainers, commissieleden of andere vrijwilligers zijn van harte welkom.