Volgende week zaterdag en zondag (15-16 augustus) beginnen de eerste elftallen met de voorbereiding op het seizoen 2020-2021. Vanaf maandag 16 augustus en dinsdag 17 augustus stromen ook de overige teams in en vanaf woensdagmiddag 2 september 2020 is de eerste techniektraining weer een feit. Voor al deze teams, spelers en trainers is het rooster voor dit nieuwe seizoen bekend gemaakt en er zal zoals gebruikelijk getraind worden op maandag, dinsdag, woensdag en donderdagavond in twee shifts op veld 3 (of veld 2) en de oefenhoek. Doordat er  ten opzichte van afgelopen seizoen twee extra teams bij zijn gekomen en tevens het 3e elftal twee keer in de week gaat trainen en er door het beëindigen van de samenwerking met de meiden van Socïi er dus ook geen trainingen meer zijn in Wichmond, is er nog meer druk komen te staan op het velden- en kleedkamerschema. Toch kunnen wij alle teams twee trainingen per week aanbieden (behalve het G-team en de lagere senioren, zij willen 1x in de week trainen) met de oplossing door de ene avond te trainen op de oefenhoek en de andere avond op wedstrijdveld 3 (of veld 2). Tot dit seizoen hebben wij altijd kunnen volstaan met één wedstrijdveld voor de trainingen te gebruiken (per week wisselen wij hiervoor veld 2 en 3), maar dit seizoen moeten wij op twee momenten (2e shift op dinsdag en donderdag) beide wedstrijdvelden gebruiken voor de trainingen van het 1e, 2e, 3e en VR1.  De jongste pupillen trainen op maandag- en donderdagavond met hun team op het hoofdveld en voor dezelfde leeftijdsgroep staat dus op woensdagmiddag de techniektraining gepland op dit veld.

Dit schema geldt t/m de winterstop op 15 december 2020, want als het goed is dan zal er in december, januari gestart worden met de aanleg van het kunstgrasveld op de plek van het huidige 3e veld. Op welke wijze de club deze maanden met trainingen door gaat komen, zal nog besloten worden en naar aanleiding daarvan zal het rooster voor de 2e helft van het seizoen opgesteld worden.

Ook is voor de eerste helft van het seizoen het schoonmaakrooster opgesteld. Alle seniorenteams en de JO19 en JO17 (en meiden) dienen hiervoor 1x op een donderdag- of vrijdagavond de kleedkamers, de gang, de hal en de wc’s schoon te maken. Omdat wij nu een 7e elftal hebben en er tevens een JO17-3 bij is gekomen hoeven de JO15-teams niet meer opgenomen te worden in dit schema. Kijk hieronder naar zowel het trainingsrooster als het schoonmaakrooster.

Trainingsschema-v-v-Vorden-2020-21

schoonmaakschema 2020-2021 voor de winterstop