Aanstaande maandag start het trainingsschema voor het seizoen 2021-2022 bij v.v. Vorden. Iedere trainer bepaald met zijn jeugdteams zelf of zij deze week of volgende week gaan starten i.v.m. de zomervakanties. De pupillen (JO8 t/m JO12) beginnen met de start van het schoolseizoen en hebben dus maandag 30 augustus of donderdagavond 2 juni hun eerste training. De eerste woensdagmiddagtraining o.l.v. Han Piels is op woensdag 1 september! Hieronder zijn de afspraken en de schema’s vermeld van de trainingsvelden, het ballenhok en de materialen (doeltjes). Belangrijk is dat er direct vanaf aanstaande maandag vanuit ieder elftal de juiste afspraken worden nagekomen, zodat er vanaf het begin duidelijkheid is over kleedkamers, velden, ballen, doeltjes en tijden. Deze week krijgen ook alle trainers de betreffende sleutels via Wilbert de Leeuw (bestuurslid accommodatie) waarmee het Sportpark, de accommodatie (exclusief kantine) en het ballenhok geopend kan worden.

Het trainingsschema is dit seizoen als volgt :

Trainingsschema 2021-2022 – voetbalvereniging Vorden
Dag Begintijd Eindtijd Veld 3 Kunstgras Oefenhoek Natuurgras Veld 2 Natuurgras Kleedkamer
Maandag 18.30 19.30 1e shift Pupillen (*) 1,2
Maandag 18.15 19.30 1e shift JO13-1+2 JO15-2/MO17-1 3,4 – 5,7
Maandag 19.45 21.00 2e shift G-elftal 8
Maandag 20.00 21.30 2e shift JO19-1+2 JO17-1+2 1,2 – 3,4
Dag Begintijd Eindtijd Veld 3 Kunstgras Oefenhoek Natuurgras Veld 2 Natuurgras Kleedkamer
Dinsdag 18.15 19.30 1e shift JO16-1/JO15-1 JO15-3 4,5 – 6
Dinsdag 18.30 19.45 1e shift Keepers MO13-1/MO19-1 7,8 – 9
Dinsdag 20.00 21.30 2e shift 2e, 3e Keepers 1e, VR1 2,3 – 9 – 1,7
Dag Begintijd Eindtijd Veld 3 kunstgras Oefenhoek Natuurgras Veld 2 Natuurgras Kleedkamer
Woensdag 13.30 14.30 Middag Jo8/9/mini 1,2,3,4
Woensdag 14.45 15.45 Middag JO10/11/12 1,2,3,4
Woensdag 18.15 19.45 1e shift JO15-2/MO17-1 JO13-1+2 5,7 – 3,4
Woensdag 20.00 21.15 2e shift JO17 1+2 JO19-1+2 3,4 – 1,2
Dag Begintijd Eindtijd Veld 3 Kunstgras Oefenhoek Natuurgras Veld 2 Natuurgras Kleedkamer
Donderdag 18.15 19.30 1e shift JO15-3/MO19-1 JO16-1/JO15-1 MO13-1/Pupillen (*) 6,8 – 7 – 4,5
Donderdag 19.45 21.15 2e shift VR1 7
Donderdag 20.00 21.30 2e shift Lagere Senioren 2e + 3e 4,5,6 – 2,3
Donderdag 20.15 21.45 2e shift 1e 1

Er wordt dit seizoen getraind op het kunstgrasveld en op de oefenhoek. Alleen op dinsdag- en donderdagavond wordt er op het 2e veld getraind en hierbij is het ook belangrijk dat de doeltjes na het trainen op onderstaande wijze op de juiste plek weer opgeborgen worden. Op het 2e veld staan twee grote verplaatste doelen, twee pupillendoeltjes en twee mini-doeltjes en deze dienen opgeborgen te worden links achteraan bij het ‘Electro-huisje’.

Op de oefenhoek staan eveneens twee grote verplaatsbare doelen, twee pupillendoeltjes en vier mini-doeltjes. Deze dienen iedere keer na de laatste training op onderstaande wijze opgeruimd te worden. De minidoeltjes kunnen ook gebruikt worden op de maandag- en donderdagavond voor de betreffende pupillenteam(s) op de oefenstrook achter het hoofdveld.

De kleedkamerindeling is als volgt

MA DI WO WOMI DO
Pupillen 1,2 1,2 1,2
JO13-1 3 3
JO13-2 4 4
JO15-1 8 8
JO15-2 5 5
JO15-3 6 6
JO17-1 3 3
JO17-2 4 4
JO19-1 1 1
JO19-2 2 2
MO13-1 7 7
MO17-1 7 7
MO19-1 8 8
1e 1 1
2e 2 2
3e 3 3
VR1 7 7
Lagere sen. 4,5,6
G team 8

Afspraken

  • Iedere trainer krijgt deze week een sleutel waarmee hij/zij het sportpark kan openen, de accommodatie (niet de kantine), het ballenhok en de hekken rondom het veld
  • De ballen in het ballenhok zijn verdeeld  in

  • Vak 1 : 1e en de JO19-1
  • Vak 2 : 2e en de JO17-1
  • Vak 3 : 3e en de JO17-2
  • Vak LS : Lagere Senioren
  • Vak Da : Dames Senioren (VR1) en MO19
  • Vak 4 : JO 13 + JO15 + MO13
  • Vak 5 : JO16-1 en MO17
  • Vak 6 : JO19-2
  • Vak 7,8 en 9 : Pupillenelftallen (JO8 t/m JO12)
  • Alleen trainers toegang tot het ballenhok! Verzamel je ballen in een container en neem deze mee naar het trainingsveld. Na afloop de ballen afspoelen bij de betreffende wasplaats en daarna terug in het hok en de container netjes tegen het hek aan op de afgesproken plaats.
  • Voor de wedstrijd (warming-up) kun je ballen meenemen in een ballennet. Na afloop van de wedstrijd de ballen altijd dezelfde dag nog weer terug brengen en opbergen. Ook de netten!

  • Iedere trainer/leider krijgt een sleutel voor de locker van zijn/haar team. In deze locker (zie foto hierboven) dient de kledingtas, waterzak, krat met biddons en hesjes opgeborgen te worden. Geen kratten of ander materiaal meer buiten de lockers op de grond zetten!!!

Op onderstaande foto’s zie je de afbeeldingen van de kantine (rooster kantinecommissie), de geluidinstallatie (uitleg bediening), de bestuurskamer (zaterdagcoördinator), het wedstrijdsecretariaat en ranjahok (leiders kunnen hier de ranje en thee ophalen), de bespreekruimte voor de wedstrijdbesprekingen (oude Bestuurskamer) en de massageruimte (afspraken rondom opbergen).