Door de gewijzigde maatregelen is het vanaf dit weekend weer mogelijk om bij zowel de jeugd als de senioren weer in groepen, dus per team, te trainen. Tevens is het mogelijk om onderling een wedstrijd te spelen. Vanaf morgenavond geldt bij v.v. Vorden dan ook wederom het ‘normale’ trainingsschema en is er ook op woensdagmiddag de ‘normale’ pupillentraining. Kleedkamers zijn ook weer open voor alle spelers tot 18 jaar en voor spelers boven de 18 met een geldige QR-code/coronabewijs. Vrijwilligers met een functie rondom de training of onderlinge wedstrijd, zoals trainers, leiders, grensrechters, scheidsrechters enz. vormen een uitzondering op de QR-plicht. Geadviseerd wordt om in de accommodatie, behalve tijdens het omkleden en douchen, een mondkapje te dragen voor iedereen boven de 13 jaar. De kantine blijft voorlopig gesloten en hier geldt net als in de horeca alleen nog de ‘afhaalmogelijkheid’ en tenslotte mag er geen publiek aanwezig zijn tijdens de trainingen en onderlinge wedstrijden. Ook is het dus jammer genoeg niet mogelijk voor ouders om tijdens de trainingen het Sportpark te betreden. Op dinsdag 25 januari volgt de nieuwe persconferentie en krijgen wij te horen of er ook weer tegen andere clubs gevoetbald mag worden, dus of de competitie hervat kan worden. Op dit moment staat voor de pupillen al op 22 januari de herstart van de competitie gepland, maar deze zal door de KNVB dus geschrapt worden. Of de junioren en pupillen op zaterdag 29 januari zullen gaan starten en de senioren op 5 februari dat wordt dus volgende week dinsdag bekend gemaakt.

Hieronder twee foto’s van de training van afgelopen zondag  van zowel de 1e selectie onder leiding van trainer Wouter Schouten (foto boven) en onderaan de lagere senioren onder leiding van trainer Jeroen Tijssen. De foto boven dit stuk betreft een actie tijdens de onderlinge wedstrijd afgelopen zaterdag tussen JO17-1 en JO15-1.