De bal rolt inmiddels een aantal weken en dus zijn er door alle seniorenteams weer een aantal wedstrijden gespeeld. Helaas zijn er ook een aantal uitgesteld door Corona. Binnen Vorden zijn er ook de nodige blessures en afwezigen. Hierdoor is binnen de senioren helaas besloten dat Vorden 4 zich heeft moeten terugtrekken uit de competitie. De spelers van Vorden 4 gaan echter de overige seniorenteams aanvullen waardoor iedereen toch kan voetballen.

In de topscorerslijst is Remmert Verbrugge nog de nummer 1. Dit kan echter niet lang meer duren voordat hij ingehaald gaat worden. Met name Djoi Stevens en Marée Oplaat weten het net geregeld te vinden en zijn Remmert tot dichtbij genaderd. Remmert heeft daarnaast Vorden verlaten en zal er dus niet meer doelpunten bij gaan krijgen. Achter Djoi en Marée zien we dat Micha Bolink en Noa Schuppers ook geen moeite hebben om de keeper van de tegenstander te vinden.

Nu Remmert niet meer meegerekend kan worden is te zien dat de top 5 op slechts 4 punten verschil van elkaar staat. Dat belooft wat voor de rest van de competitie!

Voor de gehele stand ga in het menu naar Wedstrijdinfo en klik op Topscorer