Na 15 seizoenen op de woensdagmiddag de E- en de F-pupillen te hebben getraind, heeft Peter Jansen aangegeven dit nieuwe (huidige) seizoen dit niet meer te kunnen invullen en is er zodoende (voorlopig) een einde gekomen aan een zeer succesvolle en fraaie periode bij de jeugdafdeling van onze club. De TJC en de vereniging in het algemeen was erg tevreden over de invulling van deze extra techniektraining, die in de loop van de afgelopen 15 jaar in organisatie is uitgegroeid met assistent-trainers vanuit de club. Men is dus op zoek gegaan naar een nieuwe invulling en is de afgelopen periode uitgekomen bij Han Piels uit Gendt. Han heeft een eigen voetbalschool en wij zijn zodoende met hem in contact gekomen. De opzet op de woensdagmiddag zal dit seizoen iets wijzigen, aangezien er met twee blokken van een uur zal worden gewerkt. Ouders, assistent-trainers en spelers/speelsters zijn inmiddels op de hoogte gebracht en vanmiddag zal de eerste aftrap zijn. Binnenkort zullen wij op deze site uitgebreid kennis maken met Han Piels, maar bij deze willen wij hem alvast, samen met zijn assistent-trainers van v.v. Vorden heel veel plezier en succes wensen op de woensdagmiddag en hem van harte welkom heten bij onze club!