De maand juni staat normaal gesproken bij een vereniging als v.v. Vorden volledig in het teken van teamuitjes, BBQ’s en afscheidfeestjes van het seizoen. In deze abnormale ‘corona-tijd’ kan dit door de vele teams niet ingevuld worden zoals het normaal het geval is, maar toch komen de meeste teams toch wel bij elkaar en nemen op een alternatieve wijze afscheid van het seizoen. Er is ook een elftal bij v.v. Vorden, het A2 team uit 2008-2009, dat ieder jaar nog steeds bij elkaar komt en een reünie organiseert met een gezellig sapje en hapje. Het is ontstaan omdat het naast het kampioenschap sowieso een vreemd seizoen was voor dit team. Door blessures en schorsingen ontstonden destijds flinke tekorten bij de selectie (Vorden 1 en 2) en kon het 1e elftal destijds maar met 7 á 8 man trainen en daarop is besloten om het A1 destijds in de winterstop terug te trekken uit de competitie. Een groot aantal spelers uit de A1 voegden zich bij de selectie, waardoor deze weer op volle oorlogssterkte was en de resterende spelers uit de A1 voegden zich bij de A2, het enige A-team dat na de winterstop dus nog actief was. Het werd een prachtig seizoen met het kampioenschap als beloning en nog steeds komt dit ‘samenraapsel’  ieder jaar bij elkaar om dit met elkaar te vieren. Wie weet dat er bij de huidige teams van v.v. Vorden, wie in deze weken afscheid hebben genomen van dit lopende seizoen, ook nog een dergelijk initiatief ontstaat …..