Het is tot nu toe een weekend waarin we weten dat Feyenoord geen kampioen gaat worden. De naaste belager PSV won de lastige uitwedstrijd bij Sparta Rotterdam. PSV wist op zijn beurt weer uit te lopen op Ajax, dat niet verder kwam dan een teleurstellend 0-0 gelijkspel tegen AZ. Door een poedel van Jasper Cillesen verloor NEC thuis van sc Heerenveen.

Tara Pierik wist de wedstrijd tussen NEC en sc Heerenveen goed te voorspellen . Mede door deze 10 punten staat zij momenteel bovenaan. Maar dat doet ze samen met Wim Enzerink. De koploper is het tussenklassement doet daarmee, voorlopig, goede zaken.

Vandaag zullen we zien of Feyenoord weer een stapje dichterbij de titel komt, of de Vrouwen 1 winnen bij Keijenburgse Boys en of Arsenal in de titelstrijd blijft door van Newcastle United te winnen.

Voor de tussenstand klik hier