Het was afgelopen weekend een succesvolle zondag bij de senioren van v.v. Vorden, want van de 7 teams wie in actie kwamen wonnen 5 elftallen hun wedstrijden en speelden er twee gelijk. Vorden 2 behaalde haar vijfde overwinning op rij en nadat Lemelerveld 2 en Markelo 2 al waren verslagen, werd ook de nummer drie van de ranglijst in de res. 2e klas KNVB, Reunie 2 ,met een nederlaag geconfronteerd. Vorden 4 speelde thuis tegen Sp. Lochem 3 en won keurig deze belangrijke wedstrijd met 2-0, waardoor de ploeg van de trainers Ate Barendsen en Daan Wiegerink bovenaan blijft staan. Ook Vorden 3 behield de gedeelde koppositie, want de onderlinge topper tegen Sp. Lochem 5 werd met 0-0 afgesloten. Vorden VR1 bleef aan de goede kant van de streep in Zutphen tegen AZC en bleef dus ook koploper in de 4e klas door een 1-2 overwinning. S’morgens om 09.30 uur bleef de verassing van dit seizoen, Vorden 6, ook keurig op de been tijdens de derby tegen Ratti/Socci 2. De ploeg van de trainers Stijn ‘Pep’ Rinders en Bram Oplaat won de gelijkwaardige wedstrijd in de 2e helft met 2-0 en aangezien zij na de rust ook de ietwat bovenliggende ploeg waren, was het ook een verdiende overwinning te noemen van de verrassende koploper. Vorden VR2 en Vorden 7 werden beide afgelast. Donderdagavond is de laatste trainingsavond van de Senioren en traditioneel wordt het kalenderjaar dan afgesloten met een gezellige ‘Spare-Ribs avond’.