We zijn bijna beland in de maand mei. En dat is toch altijd de maand waarin de beslissingen vallen in alle competities. Wie wordt er kampioen en wie degradeert er?

Bij vv Vorden zal de strijd om de topscorerstitel ook tot het laatst gaan duren. Het lijkt een finale te worden tussen Marée Oplaat van Vrouwen 1 en Pelle Hoppen van Vorden 7. Voorlopig staat Marée bovenaan. Maar het verschil is slechts 1 doelpunt. En dat met nog een paar wedstrijden te gaan. Gaat de topscorer van het seizoen voor het eerst gewonnen worden door een vrouw of weet Kasper er toch nog iets meer in te leggen?

Maar achter Kasper en Marée staat ook Djoi Stevens van Vorden 7 nog op de loer om er met de titel vandoor te gaan. Hoe zal zich dit de komende weken gaan ontwikkelen?

Kijk voor de volledige stand bij de kop “Wedstrijdinfo” en klik op “Topscorer”