Zoals bekend heeft AH Grotenhuys Vorden ons bestuur benaderd voor een lokale voetbalplaatjesactie.  Hieraan geven wij graag gehoor. Onze spelende leden (en staf) zullen in deze actie de sterren zijn waarvan echte plaatjes gemaakt worden.

Hierbij de planning en een beschrijving van wat er moet gebeuren.

• Alle spelende leden (en staf) worden op de foto gezet in het weekend van 2 en 3 december. Een uitwijkmogelijkheid naar een andere datum is er helaas NIET! Dit gebeurt namelijk door een door AH ingehuurde professionele fotograaf .
  • In het schema staat hoe laat ieder team aan de beurt is. De meeste foto’s worden gemaakt vóór de wedstrijd van het team, enkele teams na afloop van hun wedstrijd (omdat het anders niet uitkomt met de planning). Dit staat in het schema.
  • Op zaterdag zullen er meer dan 300 foto’s gemaakt worden. En op zondag meer dan 200. Dus zul jullie snappen dat de planning zeer strak is.
  • Alle spelers komen op de foto met het v.v. Vorden shirt aan. Zónder ondershirt!
  • Alle leiders trainers met een grijs v.v. Vorden shirt (ligt in de bestuurskamer, regelen wij. Je kan je dan even snel omkleden in het ranjahok)
  • Alle spelers dienen toestemming te geven in verband met AVG (privacy wetgeving).
  • Alle spelers onder 16 jaar moeten toestemming hebben van een ouder/verzorger.
  • Alle spelers onder 16 jaar van gescheiden ouders moeten toestemming hebben van beide ouders! Via onderstaande link wijst zich dat vanzelf.
  • Je kunt de toestemming geven via de volgende link: https://myclubstore.nl/mcsdcm/consent/VVVorden en volg de instructies. Wanneer je je hebt geregistreerd krijg je een bevestigingsmail. Deze dient vervolgens nog weer geaccepteerd te worden! Dan heb je definitief toestemming gegeven.
  • Zonder AVG registratie wordt je niet opgenomen in het plaatjesboek.
  • Voor degene die de registratie niet per mail kan/ wil doen leggen we een aantal AVG-toestemmingsformulieren klaar om met de pen te kunnen invullen. (niet door kinderen beneden 16 jaar!)
  • Er is geen verplichting om deel te nemen. Wie niet op de foto en in het boek wil:  graag doorgeven aan ons. Dan weten we dat je niet “vergeten bent”.
  • Als je verhinderd bent op het aangegeven tijdstip, maar wel op een ander moment in kan in het weekend van 2 en 3 december, dan kun je contact opnemen met Herman Vrielink. Per app:  06- 5123 1258
  • Kun je het hele weekend niet: we hebben helaas geen ander fotomoment. We kunnen het niet anders maken.
  • Leiders worden verzocht om hun spelers klaar te hebben staan, op het juiste tijdstip. Bij voorkeur 10 minuten van tevoren. Met het wedstrijdshirt aan, haartjes gekamd en de mooiste lach opgezet.
  • Wij zorgen voor een lijst met namen per team, gebaseerd op de foto’s in de recente Presentatiegids. Als daar spelers niet in staan of bij een verkeerd elftal, dan dit graag doorgeven aan Herman Vrielink.  Per app:  06- 5123 1258.
  • Bij teams met bijvoorbeeld 22 personen, waarvan er maar 16 aan de wedstrijd mee kunnen doen, vragen we s.v.p. toch met het hele team te verschijnen voor de foto! (desnoods op een ander tijdstip in dat weekend, te melden per app aan Herman)
  • De foto’s worden gemaakt in de oude bestuurskamer, teams verzamelen in het halletje waar iemand van de organisatie jullie ontvangt en helpt alle spelers + staf in volgorde te zetten.
  • Houd je aub aan de instructies die wij geven.
  • De plaatjes worden bij Albert Heijn Grotenhuys uitgegeven in februari, maart en april 2024 en kunnen straks verzameld worden in een prachtig ontworpen clubalbum.
  • De foto’s en de andere gegevens worden uitsluitend gebruikt om de VV Vorden plaatjes te realiseren.

Het wordt een “flitsend weekend”! We vertrouwen op jullie medewerking en begrip!
Herman Vrielink, coördinator AH Plaatjesactie
en/of
Joris Jansen van den Berg, bestuurslid sponsorzaken

Voor vragen en opmerkingen: app Herman,  tel. 06-51231258; (bellen alleen in “noodgevallen”).       Of mail:  hermanvrielink13@gmail.com.