De voetbalvereniging Vorden zal via de KNVB en AH Nederland, en de AH Grotenhuys Vorden in het bijzonder, de komende 3 weken volop mee doen met de spaaractie ‘Voetbalpassie’. Het is mogelijk om met een spaaractie voor iedere 10 euro aan boodschappen 1 euro te schenken aan uw favoriete amateur voetbalvereniging, voetbalvereniging Vorden dus! Daarnaast zijn er voor u als consument ook nog een aantal prachtige prijzen te winnen, waaronder een dag voetbalbeleving bij RB Leipzig en een ontmoeting met uw favoriete Oranjespelers. Doe dus volop mee met deze actie en steun onze club!

Sponsor je voetbalclub met Voetbalpassie

Met Voetbalpassie spaar je voor de voetbalclub die jij wilt sponsoren! Daarnaast maak je óók nog kans op vette voetbalprijzen! Dus kies v.v. Vorden als favoriete club en spaar mee van 13 september t/m 3 oktober 2021.

Spaar makkelijk met de AH app

1. Download de AH app als je deze nog niet hebt.
  2. Ga naar Voetbalpassie op de homepage van de AH app onder Mijn Albert Heijn.
  3. Bevestig je deelname aan Voetbalpassie en kies je voetbalclub.
  4. Spaar Voetbalpassiepunten bij iedere €1 aan deelnemende producten*.
  5. Sponsor je club met €1 voor iedere volle spaarkaart van 10 punten. Doneer je volle spaarkaart makkelijk in de AH app.