Vandaag is de Rabo clubsupport van start gegaan. De voetbal vereniging doet dit jaar weer mee en we wensen verder te gaan met de verduurzaming van onze accommodatie.

Mocht u lid van de Rabobank zijn of weet u iemand in uw omgeving dan zou het fijn zijn dat we op uw stem mogen rekenen.

Bestedingsdoel

Het realiseren van een milieu straat nabij het entreegebouw. Hiermee creëren we ruimte en kan er een overzichtelijk ruimte gemaakt worden voor het verzamelen en scheiden van afval. Hiermee wordt het ordelijk en overzichtelijk voor vrijwilligers o.a. voor de dinsdagploeg en het horeca personeel. Met het plaatsen van milieu straat is de vereniging tevens in staat om met enige regelmaat statiegeld en/of oud ijzeracties te organiseren. Steun ons bij dit initiatief.

Tevens is het verzoek om een stem uit te brengen op de SBS. De SBS is onze partner voor onderhoud van de gehele buiten accommodatie. Hun bestedingsdoel is de aansturing van het traditionele ventilatiesysteem en cv installatie middels een geautomatiseerd systeem welke op afstand in- en uitgeschakeld kan worden, waardoor energiebesparing plaatsvindt.

Beiden kunt u vinden als het filter op sport-voetbal en actief in regio Bronckhorst hebt gezet .

Klik hier om direct te kunnen stemmen : https://www.rabo-clubsupport.nl/noord-en-oost-achterhoek/stemmen

Klik hier om meteen naar de vvVorden of SBS te gaan.