Inmiddels zitten we in de ontknoping van dit seizoen. Dit werd nog steeds geteisterd door Corona, waardoor het seizoen een gedeelte stil lag, wedstrijden werden afgelast omdat er teveel Corona-besmettingen waren. Maar gelukkig hebben we de afgelopen maanden de nodige wedstrijden kunnen spelen en kunnen we dit seizoen afmaken.

Voor wat betreft de topscorers wordt het een spannende ontknoping. Vorden 2 is op weg naar het kampioenschap. En heeft dat de afgelopen weken ook gedaan met klinkende uitslagen waarin vaak 4 of meer doelpunten werden gemaakt. Hierdoor vormen Jurre Heij en Chico Lindenschot de kopgroep in de strijd om de topscorerstitel 2021-2022.

Maar ruim is hun voorsprong niet. Pelle Hoppen en Marée Oplaat staan op een korte achterstand waarbij zij ook beiden nog volop in de race zijn om de topscorerstitel binnen te slepen.

Nog een paar wedstrijden en dan weten we wie dit seizoen zich de topscorer van de senioren bij vv Vorden mag noemen.

Voor de gehele stand ga naar “Wedstrijdinfo” en klik op “Topscorer”