Achteraf was het spannendste aan deze wedstrijd het feit of we over voldoende spelers konden beschikken. Door het late aanvangstijdstip moesten al 3 spelers vanwege werkzaamheden afhaken. Daar kwamen nog 2 ziekte gevalletjes bij, zodat we er we nog 11 spelers over hielden. Daar zat Martin  al bij terwijl die alles behalve fit was. Zijn enkelblessure was verre van hersteld. Zaterdagmiddag kwam er een belletje dat Mike Verstege ons vanuit de A op zondag zou komen versterken. Toen op zondagmorgen ook Rob zichzelf fit genoeg vond om mee te spelen hadden we er 13. Zodoende konden we tegen de hekkensluiter over een prima selectie beschikken. Met André eens in de voorhoede in plaats van slot op de deur werd er begonnen. Snel werd duidelijk dat we veel sterker waren dan onze tegenstander, al was het even zoeken naar een gaatje in de defensie. Toen Mike een inworp verrassend snel richting Niels gooide, en deze hard voorzette was het direct 0-1. De verdediger wilde Sven niet laten scoren, en schoot de bal maar in eigen doel. Even later volgde het enige schot van Neede richting onze goal. Deze bal ging ruim langs zodat Peter het vooral van de terugspeelballen moest hebben om warm te blijven. Na een half uur viel wederom na een combinatie waardoor het spel versnelt werd een doelpunt. Rob gaf de bal netjes breed op Sven, en nu scoorde hij wel zelf. Dit had hij iets eerder ook al moeten doen, maar toen deed hij op de doellijn een “Wim Kieftje”. Vlak voor rust gooiden we de wedstrijd in het slot toen Erwin na een goede steekbal de diepte koos, en alleen voor de keeper het overzicht hield en de bal breed tikte op Sven. Ook nu deed onze spits wat er van hem verwacht wordt en pakte hij het kadootje uit. Na de rust begonnen we een tempo te laag waardoor we de tegenstander niet direct kapot speelde, maar in de omschakeling veroverde wij elke bal direct weer. Peter had beter een dikke trui aan kunnen doen want hij kreeg niets meer te doen. Pas in de 66 minuut scoorde we de 0-4 uit een penalty, en daarna was het helemaal op bij de tegenstander. Om alle overige goals te gaan beschrijven lijkt ons niet nodig, maar de teller stopte bij 0-9. Sven nam er 4 voor zijn rekening, collega spits André 2. Golden Oldies,  Loggie en Niels namen ook nog een treffer voor hun rekening. Samen met het eigen doelpunt maakt dat 9. Dat Michiel niet tussen de doelpuntenmakers staat mocht hij zichzelf aan rekenen, want soms is het knapper om tegen de keeper aan te schieten dan tegen de touwen. Dit deed hij overigens meerdere keren ….. Dat Peter zich alsnog moest douchen was zijn eigen schuld. In de slotseconde leek het even of Neede op onze helft zou komen. Daar schrok meneer zo van dat hij over de 16 meter lijn struikelde. Helaas voor hem ontgaat onze coach niet zo hééél veel, dus moest hij het in de nabespreking nog even bezuren.