08 september 2018 Socii-Vorden MO17-1 – Blauw Wit ’66 MO 17

Al met al een zeer goede wedstrijd met diverse mooie doelpunten! Vooral de combinatie Dione / Noa had de tegenstander geen enkel antwoord op. Op deze manier speelden we snel naar een ruime voorsprong en werden door de 2 tegendoelpunten we niet zenuwachtig maar schoten we er gewoon nog een paar in. Uit diverse verschillende soorten aanvallen is gescoord maar de mooiste was toch wel de 8-2 – Combinatie – Esther – Ilse H die speelde breed naar Lotte, Lotte kon niet voorwaarts dus speelde terug op Ilse H, Ilse speelde direct voorwaarts Vera in, die draaide uit omdat dit gecoacht werd en gaf direct de steekpass waaruit Dione deze perfect afrondde.

Ook de korte Corner was een mooie variant, de hoge ballen worden zelden of nooit gekopt. Ester die vandaag in de goal stond heeft niet veel te doen gehad, maar die paar ballen die kwamen had ze perfect, en de perfecte voortzettingen met goede inspeelpasses maakten haar keepersbeurt tot een dikke dikke voldoende! – in zijn totaliteit scoorden we de eerste helft veel vaker maar vooral de 2e helft lieten we de bal het werk doen en was er goed zichtbaar dat hier veel voetbal in deze ploeg zit. dus al met al, genoeg handvaten voor een volgende wedstrijd en een mooi seizoen!