Vorden 1, VR1 en VR2 speelden zondag allen thuis en konden gelukkig alle drie terecht op het kunstgrasveld. De weersomstandigheden en de natte en modderige velden zorgden ervoor dat er op de beide natuurgrasvelden namelijk niet gevoetbald kon worden, maar de uitspelende ploegen kwamen op deze ondergrond allen wel in actie. In Beltrum, Kilder, Kranenburg, Drempt, Lichtenvoorde en Harreveld moesten respectievelijk het 2e, 5e, 6e, 3e , 4e en 7e elftal in actie komen en dat zorgde voor vele natte, winderige en modderige potjes voetbal. Alleen het 2e elftal had het geluk van kunstgras in Beltrum maar de overige teams moesten in de achterhoekse zand-en liemerse kleigronden een resultaat dienen te behalen. Vorden 6 moest net als het 1e elftal een nederlaag incasseren, maar de overige 7 teams speelden of gelijk of wonnen hun wedstrijd onder herfstachtige omstandigheden. Vorden VR1 speelde gelijk tegen WWNA VR1, Vorden 2 en VIOS Beltrum 2 deelden ook de punten, ook het 4e elftal moest met een punt genoegen nemen tegen Longa’30 11 en tenslotte pakte ook het 6e elftal in de derby tegen Ratti/Socïi 2 een punt. VR2  wonnen (voor de 2e keer in 7 dagen) hun thuiswedstrijd tegen Witkampers VR2 en ook het 3e elftal (knappe 1-2 overwinning op HC’03 4) en Vorden 7 (door overwinning op HMC’17 4 blijft het team koploper) wonnen hun uitwedstrijd. Al met al dus een redelijk succesvolle zondag met 2 verliespartijen, vier gelijke spelen en drie overwinningen, waarbij iedereen wel hoopte dat het de laatste zondag zou zijn in dit seizoen met natte sneeuw, harde wind, miezerregen en moddervelden…..