Met een 3-0 overwinning op Witkampers 2 veroverde Vorden 2 alweer haar tweede overwinning van dit seizoen. Witkampers 2 geldt, in ieder geval qua historie, als één van de favorieten in deze res. 2e klasse zondag en de afgetekende winst van het tweede elftal van Vorden is dan ook even opvallend als knap. Na de winst vorige week op Heeten 2 werd er nu dus in Laren wederom gewonnen en zodoende staat het team van de trainers Stijn Wentink en Hugo van Ditshuizen nog ongeslagen aan kop, samen met Reunie 2 en Lemelerveld 2. Ook de dames van VR1 hadden een goede zondag en zij wonnen met maar liefst 0-10 van De Hoven VR. Het was helemaal een topzondag geweest wanneer ook Vorden 1 had gewonnen, maar zij moesten een 2-1 verlies tegen DCS incasseren en behoren nu tot de grote groep middenmoters van 8 teams met allemaal drie punten uit 2 wedstrijden. Vorden 3 en Vorden 7 wonnen ook hun tweede wedstrijd van het seizoen en Vorden 5 en Vorden 4 wonnen vandaag hun eerste competitiewedstrijd dit jaar. Vorden VR2 kon het net niet bolwerken tegen Diepenveen VR1 en verloor dus samen met Vorden 1 als enige teams hun wedstrijd.