Afgelopen weekend hebben de selectieteams van v.v. Vorden al een start gemaakt met het vervolg van de competitie na de herfstvakantie. Vorden 1 en Vorden 2 speelden beide gelijk en Vorden VR1 won keurig de topper tegen PAX 1. Bij de jeugd moesten de JO19-1 en JO17-1 in de Hoofdklasse al hun eerste wedstrijd spelen in de 2e fase. Beide elftallen wonnen hun openingswedstrijd in de competitie van 8 teams, waarbij de JO19-1 met 2-1 won van VIOD JO19-1 en JO17-1 met 7-2 won van FC Trias JO17-1. De overige jeugdteams starten allemaal dit weekend met de 2e fase, waarbij de JO19-2, JO17-2 en JO13-1 door afgelasting niet de wei in hoeven. Zondag moeten de senioren ook weer aan de bak en speelt alleen het 4e en 5e thuis op ons eigen Sportpark. Vorden 2 moet uit naar Ruurlo en zal na het gelijke spel vorige week tegen Holten 2 proberen om aansluiting te krijgen bij de top 3 van de res. 2e klas. Vorden 1 speelt uit in en tegen Schalkhaar en zal er alles aan doen om na de openingswedstrijd tegen VVG’25 de tweede overwinning van dit seizoen te behalen.