Afgelopen donderdag is de gehele selectie van Vorden 1, 2 en 3 voor het eerst bij elkaar geweest en hebben daar o.a. kennis gemaakt met de nieuwe trainer Manfred Graven. Tevens werd de voorbereiding bekend gemaakt en de eerste trainingsdag voor de gehele selectie van 51 spelers zal op zondag 18 augustus zijn met een ‘dubbele training’ op zondagmorgen en zondagmiddag. Manfred Graven zal samen met zijn assistent René Nijenhuis gaan starten met een groep van 19 spelers en de trainers van het 2e elftal Luc Feukkink en Marc Rouwen zullen de overige spelers onder hun hoede nemen. Vanaf de eerste week van september zal de trainer van het 3e elftal aansluiten, zodat de laatste 3 weken van de voorbereiding er in drie groepen getraind gaat worden (Vorden 1, 2 en 3). Bij het 1e elftal staat er direct op 23 en 25 augustus al twee oefenwedstrijden op het programma als er mee gedaan wordt met het Pax/Quick toernooi in Hengelo Gld. Het 2e en 3e elftal zullen in de laatste week van augustus ook hun eerste oefenwedstrijden spelen, maar de definitieve planning hangt af van de beschikbaarheid in deze weken. Op de eerste drie zondagen van september staat het bekertournooi op het programma, waarbij voor zowel het 1e, 2e als 3e voor 1 september een vervangende datum gezocht gaat worden  i.v.m. jubileumweekend (waarschijnlijk 3 september).

Vorden 1 Vorden 2 Vorden 3
18-aug training training training