Afgelopen weekend was officieel het laatste speelweekend van het seizoen 2020-2021, maar in dit ‘rare’ voetbalseizoen was dit natuurlijk niet echt het geval. Wel hebben vele jeugdteams zaterdag nog een onderlinge wedstrijd gespeeld of een training afgewerkt en hebben de senioren zondag of getraind of een onderling toernooi gespeeld. Omdat de versoepelingen vanaf 5 juni zodanig zijn dat de jeugd t/m ‘onder 17’ weer tegen andere verenigingen mogen spelen en de JO19 en senioren (ook voor de 27-plussers) weer volledig mogen trainen en/of onderlinge wedstrijden mogen spelen, is besloten om het seizoen met vier weken te verlengen. Dit houdt in dat jeugdteams op zaterdag 5 en 12 juni nog een wedstrijd tegen een andere club (kunnen) spelen, de selectie nog door traint t/m eind juni en er op het kunstgras mogelijkheden zijn (in overleg) om in juni nog te trainen. De TJC maakt actualiseert het wedstrijdprogramma voor 5 en 12 juni iedere keer (zie website voor huidige stand van zaken) en zij hebben verder besloten om voor de jeugdteams t/m ‘onder 17’  het seizoen op zaterdag 12 juni te laten beëindigen, dus worden deze dag de laatste (onderlinge) wedstrijden gespeeld. Voor de JO19 en senioren zal het seizoen op dinsdag 29 juni eindigen. Wel is het zo dat ook na 5 juni het nog steeds niet toegestaan is om publiek toe te laten op het Sportpark en alleen ‘verenigingsfunctionarissen’ aanwezig mogen zijn rondom trainingen en wedstrijden. De grasvelden (hoofdveld en veld 2) krijgen vanaf maandag 14 juni ‘groot onderhoud’ en kunnen dus t/m zondag 13 juni maar gebruikt worden.

Diverse foto’s van activiteiten afgelopen zaterdag op ons Sportpark: