Het seizoen 2022-2023 gaat haar laatste fase in en de komende 8 weken zullen de laatste 32 trainingsavonden en laatste 8 speel-weekenden plaats vinden. Vooral in deze periode zal er extra aandacht besteed moeten worden aan enkele ‘vaste afspraken’ en organisatorische zaken, waaronder het opruimen van de doelen na afloop van de training. Er zal vanaf deze week namelijk weer één en later zelfs twee keer in de week gemaaid moeten worden en dat houdt in dat de beide speelvelden en de oefenhoek ‘vrij’ moeten zijn van doelen en doeltjes. Ook verdient het schoonmaakrooster extra aandacht, want vooral in deze laatste druk bezochte weken is het belangrijk dat op donderdag- (of vrijdag)avond het betreffende team de kleedkamers schoon maakt voor het speelweekend. Onderaan de website kun je het schema altijd terug vinden en voor de volledigheid staat het hieronder ook nog eens als bijlage vermeld. Tenslotte extra aandacht voor het opruimen van de team_benodigheden in de lockers en de coachjassen in het massageruimte. Alle hesjes, bidonkratjes, petjes enz. altijd in de locker van je team opruimen, dus NIET op de grond naast de trap. Wanneer je een coachjas nodig hebt als reservespeler of als leider/trainer dan naderhand de coachjas weer ophangen in het massagehok, dus NIET in de hal ophangen of op de banken in het massagehok leggen.

Schoonmaakschema (schoonmaakschema 2022-2023 na de winterstop)

Donderdag/Vrijdag                                                           Elftal

2/3 februari Vorden JO17-1
9/10 februari Vorden 5
16/17 februari Vorden JO19-2
23/24 februari Vorden VR1
2/3 maart Vorden JO17-2
9/10 maart Vorden 2
16/17 maart Vorden 6
23/24 maart Vorden 3
30/31 maart Vorden 4
6/7 april Vorden VR2
13/14 april Vorden JO19-1
20/21 april Vorden MO20-1
27/28 april Vorden 1
4/5 mei Vorden JO15-1
11/12 mei Vorden JO15-2
18/19 mei Vorden JO15-3
25/26 mei Vorden 7
1 /2 juni Vorden 45+

Doelen opbergen

Op het 2e veld dienen de twee grote verplaatsbare doelen in de linkerhoek (elektriciteitsgebouw) opgeborgen te worden. In deze twee grote doelen kunnen de vier pupillendoeltjes geplaatst worden en tenslotte is het ook de bedoeling dat de vier mini-doeltjes hier worden geplaatst. Hetzelfde geldt voor de oefenhoek, waar de beide grote verplaatsbare doelen in de hoek bij het scorebord neergezet moeten worden tegen de rand van het bos met de achterkant tegen de kant van de zandweg. In deze twee grote doelen komen dan ook weer vier pupillendoeltjes en tenslotte ook hier de vier mini-doeltjes. Er wordt in deze periode ook wel eens getraind, na overleg met Johan Verstege en Rob Oplaat, op het 1e veld en hiervoor geldt dan nadrukkelijk dat de laatste trainingsgroep op een dergelijke avond de doelen en doeltjes opruimen op de hierboven aangegeven plaatsen en NIET over de omheining op de tegels aan de zijkanten van veld 1. (zie beide foto’s op deze site)

(tekst gaat door onder de afbeelding)

Teambenodigheden

Naast de aandachtspunten zoals hierboven vermeld in de inleiding, ook nog ff extra aandacht voor het gebruik van reserveshirts. Wanneer je tijdens een thuiswedstrijd gedwongen bent om reserveshirts te dragen, omdat de tegenstander ook een geel-zwart tenue heeft, dan graag in de week voorafgaand aan de wedstrijd contact opnemen met Udo Heij en/of Oscar Rondeel (kledingcommissie). Zij zorgen er dan voor dat op zaterdag de betreffende reserveshirts beschikbaar liggen en via de zaterdagcoördinator in de bestuurskamer opgehaald kunnen worden. Na afloop van de wedstrijd en vooral na het wassen van de shirts, dienen de reserveshirts weer ingeleverd te worden in overleg met Udo en/of Oscar, dus NIET in de hal leggen of in het rek in de hal leggen!