Zaterdag aanstaande zal een groot aantal leden, vrijwilligers en ouders een flinke klus klaren, als alle reclameborden, die in de ‘eerste rij’ hangen en begin juni uit de rails zijn gehaald, schoon gemaakt gaan worden. Tevens zijn een aantal andere vrijwilligers druk bezig met de kantine en de keuken en tenslotte zullen er ook nog ‘inpak’ werkzaamheden verricht worden om diverse voorwerpen rondom het veld te beschermen tegen het sproeiwater. In de ochtenduren (09.00 – 12.30 uur) is de planning nagenoeg vol, maar voor de middag (12.30-16.00 uur) kunnen wij nog enkele vrijwilligers gebruiken. Heb je zaterdagmiddag nog tijd over en wil je de club even een handje helpen, dan zien we je graag om 12.30 uur op het Sportpark! Voor degene wie zaterdag aan het klussen gaat, veel plezier, succes en alvast bedankt!