De eerste twee weken van het nieuwe seizoen zitten er alweer op en komend weekend worden zelfs alweer de eerste (beker)wedstrijden gespeeld. De vereniging draait dus alweer op volle toeren en dit houdt ook in dat de vele roosters en schema’s zijn aangepast, bijgewerkt en geactualiseerd. Zo is er een kantinerooster, een zaterdagdienstrooster, een scheidsrechter-rooster voor zowel de zaterdag als de zondag, is er een thuiswedstrijden van het 1e elftal-rooster een schoonmaakrooster voor de maandagavond en tenslotte ook een schoonmaakrooster voor de donderdag/vrijdagavond per elftal. De roosters worden door de betreffende coördinator opgesteld en veelal via app-groepen gecommuniceerd. Het schoonmaakschema voor de diverse teams/elftallen zetten wij ook altijd op de website, zodat iedere trainer/leider voor zijn/haar team alvast een kruisje kan zetten in de agenda voor de betreffende week.

Klik hier voor het nieuwe schoonmaakrooster voor alle senioren- en juniorenelftallen (JO17 en JO19 en MO20) :

schoonmaakschema 2023-2024 voor de winterstop