Het is ‘Meivakantie’ of ‘Voorjaarsvakantie’ en dit houdt in dat de KNVB voor de gehele jeugdafdeling een ‘vrij weekend’ heeft ingepland. Het programma bij v.v. Vorden op zaterdag 29 april is dan ook heel magertjes, want slechts drie teams spelen een inhaalwedstrijd waarvan slechts 1 wedstrijd thuis. De meiden van de MO13-1 treden om 10.30 uur aan thuis tegen ZZC’20 MO13-2 en verder spelen de MO15-1 en de JO19-1 nog een uitwedstrijd tegen respectievelijk Excelsior MO15-1 en Helios JO19-1. Bij de senioren staat er ook een inhaal/bekerweekend op het programma en aangezien er nogal wat is afgelast in de maanden maart en april, komen vijf ploegen in actie voor de competitie. Vorden 2, Vorden 5, Vorden VR1 en het 1e elftal van Vorden spelen thuis en het 6e elftal speelt uit tegen Witkampers. Vorden 4 speelt een bijzondere wedstrijd, want zij hebben zich geplaatst voor de halve finale van de KNVB-beker en moeten zondagmorgen aantreden in Weerselo tegen UD-W. 4. Wij wensen alle teams heel veel succes en plezier dit weekend en roepen zondag zoveel mogelijk leden, niet spelende leden, supporters enz. op om gezellig naar ons Europlanit Buitensportpark te komen en onze elftallen aan te moedigen met in het bijzonder zondagmiddag om 14.00 uur het 1e elftal tegen koploper Bon.Boys.