Het seizoen is nog maar een paar weken onderweg en het eerste ‘vrije- en/of inhaalweekend’ staat al ingepland door de KNVB. Een groot aantal juniorenelftallen hoeven dit weekend niet in actie te komen en ook volgend weekend staat er voor de jeugd (inclusief pupillen) een vrij weekend gepland…… Vandaar dat er zaterdag 5 wedstrijden (inclusief oefenwedstrijd JO15-1) gepland staan op ons Sportpark en er s’middags vanaf 14.00 uur geen activiteiten meer zijn. Bij de senioren is er gewoon sprake van een volledige speelronde en vandaar dat er vijf wedstrijden worden afgehandeld, met zondagmiddag om 14.30 de thuiswedstrijd van het 1e elftal tegen Schalkhaar. Na afloop is er een gezellige 3e helft met ‘Might B Loud’ als live-band in clubhuis ‘de Ark’ op ons Sportpark! Sem Buunk is zondag de ‘Pupil vd Week’, de JO9-1 het team van de week en onze jeugd hoofdsponsor Europlanit is ‘Sponsor vd Week’.