Terwijl, mede door de aantrekkelijke ‘voorjaars’ weersomstandigheden, alle teams sinds vorige week alweer in het bekende voetbal weekritme zitten, zijn er de komende 2 weekenden slechts inhaal- en bekerwedstrijden gepland. Volgende week tijdens het carnavalsweekend is het helemaal rustig op de velden en komen er maar drie teams in actie. Komend weekend staan er twee bekerwedstrijden op het programma, namelijk de JO17-2 en JO19-2. De JO17-2 zit bij de ‘laatste 16’ en speelt thuis tegen La Premiere JO17-1 uit Almelo. JO19-2 zit zelfs al in de kwartfinale en moet uit tegen SDOUC JO19-2 uit Ulft. Het 3e team van v.v. Vorden dat nog in de beker actief is, betreft JO11-1 en zij spelen een hele zware thuiswedstrijd in de 1/8e finale op dinsdag 5 maart tegen Schalkhaar JO11-1.

Zaterdagmiddag komt de JO19-1 nog in actie voor de competitie thuis tegen Be Quick Zutphen JO19-1 en zondag 24 februari spelen het 1e, 2e, 3e, 4e, 5e en 7e een inhaalwedstrijd en spelen daarvan het 2e (tegen Basteom 2) , 4e (tegen Klein Dochteren 1) en 7e (tegen Bredevoort 3) thuis. Volgende week tijdens het carnaval staan er maar drie wedstrijden gepland, waarvan het 5e op zondag en de JO13-2 op zaterdag als enige teams op ons eigen Sportpark in actie komt. In het weekend van 9-10 maart barst het competitiegeweld weer in zijn geheel los.